zaterdag 2 april 2011

Kringloop

Ik heb de kringloopwinkel een beetje herontdekt. Ik kwam er eigenlijk nooit meer, omdat ze vrij beperkte openingstijden hebben en -hoe stom!- dicht zijn in de schoolvakanties. Maar op mijn vrije donderdag en op zaterdagmorgen kan ik er best wel eens heen, en het is toch wel leuk! Het is me al twee keer achter elkaar gelukt om er meer dan 10 euro te besteden, dus ik vind er best veel.

Vandaag was de buit: een replica van een Griekse wandschildering voor school, een blikje om een keer aan iemand cadeau te doen, een bloesjurk van de H&M, een sjaaltje met kersjes voor bij de rok die je hiernaast ziet, en waar ik eigenlijk voor kwam:


Echte ouderwetse houten paasbeestjes. Ze gingen per 15, dus ik heb alle lieve beestjes die niet te erg in de knoop zaten eruit gezocht en de collectie toen aangevuld met mooie eitjes. Ik word er heel blij van, vooral van die vogeltjes! Nu nog een paastak... maar ik was te druk met rolschaatsen en genieten van de zon, dus die komt nog.

1 opmerking:

  1. haha!!! leuk al die dingetjes!!!
    en super dat je van het mooie weer en de rolschaatsen hebt genoten!!!

    BeantwoordenVerwijderen