vrijdag 13 mei 2011

Kussen(s)slopen

Voor de kloosterfair moeten er (POPPETJE) tasjes komen. Collega Wendy was er deze week aan begonnen en ze stak me aan. Woensdagavond knipte ik er twee en gister zette ik ze in elkaar. En ik bleef in het thema van de kussenslopen (zie hier en hier), want ik had twee roze kussenhoezen over van tweedehands kussens die in zelfgemaakte (POPPETJE) kussens zijn gegaan. Een kussenhoes is al bijna een tasje als je de rits eraf knipt, er moeten alleen nog handvatten aan. En een beetje pimp natuurlijk, als het een (POPPETJE) tasje is. En ook dat maakte ik van een kussensloop en een stukje dekbedovertrekvan de kringloop. Ik kon heb bovendien niet laten een beetje met het geryclede karakter te spelen en gebruikte voor het eerste tasje de rits als handvat: een absoluut nutteloos en zelfs enigszins onpraktisch detail, maar te leuk om niet te doen. Voor het tweede exemplaar gebruikte ik ook nog een stukje gestreepte stof, ook ooit bij de kringloop gescoord. Zo zie je maar weer, (POPPETJE) is niet alleen hip, maar ook nog eens heel erg groen. En roze dus, in dit geval!


























PS: ook bij mij is, net zoals bij vele anderen, het vorige bericht verdwenen. :( Ik ga kijken wat ik kan doen, voor wie de aankondiging zag en vervolgens tevergeefs klikte!

1 opmerking:

  1. Volgens Blogger komen ze vanzelf terug, die berichten die nu even weg zijn.
    Schattige tasjes!

    BeantwoordenVerwijderen