woensdag 6 juli 2011

Gehaakte ijsjes

De afgelopen tijd heb ik nogal wat ijsjes gehaakt. Daar is het de tijd voor, tenslotte. Eergister begon ik aan de laatste van de serie, geïnspireerd op de Dubbellikkers van vroeger (tenminste, onze Appie heeft ze niet meer volgens mij). In de trein naar Utrecht haakte ik een beginnetje. Gister ging ik naar de Lek en haakte verder. Vervolgens keek ik een film en haakte verder, en keek nog een film en haakte alsmaar verder... maar het ijsje raakte maar niet af. En dat terwijl het sinassplitje dat ik daarvoor maakte zo af was! Vandaag haakte ik dus maar weer verder, hoewel mijn schouders en nek al vaster dan vast zaten. En eindelijk was het af. Hehe... Dus konden alle ijsjes samen op de foto:



Met de klok mee zie je: Raket, de dames Framboos, Stella, Split, Mauro en Ice.

3 opmerkingen:

  1. De dames framboos zijn ook met z'n tweetjes, dus dan duurt het twee keer zo lang! Ze zijn wel heel schattig samen!
    Volgens mij heeft onze Appie dubbellikkers gratis voor kindjes als het tropisch is. Krijgen moeders ze makkelijker mee naar de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf idee! Ze zien er erg leuk uit.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. they are very cute! nice idea! greetings from paris!

    BeantwoordenVerwijderen