vrijdag 14 oktober 2011

Baret met bloemetje

Ik was al bijna vergeten dat ie er nog ongefotografeerd lag, een baret met een bloemetje in maatje net-te-klein-voor-mijzelf. Ik had geen model dat hem past, en was dus van plan een van Wendy's poppendames te vragen hem te showen, maar dat was er nog niet van gekomen.
Net zag ik hem ineens weer liggen en ik vond het niet langer kunnen. Dus ik fabriekte zelf een model van een bol wol, twee knopen en een belletje. Tadaa:



De muts is gehaakt met de restjes Punto Shine van deze en deze muts, zonder patroon gewoon een beetje aangerommeld in stokjes afgewisseld met lossen met een rand van vasten. 

1 opmerking:

  1. Is een leuke baret geworden! Maar het model vind ik helemaal vindingrijk, daar zijn helemaal geen dure poppen voor nodig (je kunt nog altijd zelf een model haken ;-) )
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen