vrijdag 4 november 2011

Herfst

Vorig jaar speelden er drie herfst(POPPETJE)s in mijn herfsttafel:


Frits de eekhoorn heeft daarna nog een avontuur in de winkel achter de rug, is toen weer tijdelijk thuis komen wonen en is uiteindelijk verkocht aan een goede vriend van mij.

De andere twee, Pumpkin en Paddy, besloot ik zelf te houden: een mens moet immers ook herfstdecoratie hebben! Dit jaar ben ik niet aan de herfsttafel toegekomen, maar ze zitten wel knusjes bij een lichtgevende paddestoel op mijn tafeltje, naast de Halloween bloempot die er het hele jaar staat (katten, vleermuizen en oranje zijn ook de rest van het jaar leuk, toch?), te kijken hoe ik nieuwe broertjes en zusjes haak naast ze op de bank: gezellig!

2 opmerkingen:

  1. En ze hebben zo'n leuk broertje gekregen! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, soms heb je dat dingen die het hele jaar blijven staan, ik heb dat met 2 ikea (eigenlijk kerstvaasjes) want er staan engeltjes op. Het hele jaar staan ze op de kast en tegen kerst geven ze weer dat extra gevoel. Haak ze nog even aan de familie herfst. fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen