zondag 26 februari 2012

Nagehaakt meisje

Zo, de vakantie zit er weer op! Of nou ja, vakantie, ik werkte vooral... Een middagje Amsterdam (Etrusken en Muppets) met een vriendin en een middagje shoppen voor al die dingen die ik al maanden wilde kopen in Utrecht, meer vakantie zat er niet in.

En tussen het werken door haakte ik een opdracht. Het is een kadootje, maar voor de kleindochter van een kennis van de moeder van leerlingen van mij (jaja), dus ik durf alvast een sneak peek te posten: sssst!!
Ik ken het meisje in kwestie dus niet, maar ik kreeg twee foto's en een beschrijving van haar favoriete outfit: een korte spijkerbroek, zwarte maillot en shirt, grijze laarzen en sjaal. Dat maakte ik dus na in (POPPETJE) fashion en zie hier: Jamie!


Jamie en al dat schoolwerk zijn er helaas wel de oorzaak van dat mijn superproject nog steeds niet van start kan, en ik vrees dat dat ook nog wel even gaat duren, want ik blijf druk voorlopig. Ik zal je mijn frustratie hierover besparen...

Wel heel leuk: ik ben geblogd! Ga vooral even een kijkje nemen, want de dames van Deze is ook leuk verzamelen heel veel interessante knutselideeƫn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten