dinsdag 7 februari 2012

Pakketjes

Het nadeel van spullen bestellen op internet is dat je ze niet gelijk hebt en dat het soms mis gaat. Het voordeel is dat zo'n pakketje in de brievenbus toch een beetje als een kadootje voelt.

Zeker als het gaat om een Italiaanse cd die volgens de verkoper van een cd-winkel in ItaliĆ« niet meer bestaat, maar die via een Oostenrijkse winkel op de Engelse Amazon toch binnen een paar dagen in de brievenbus ligt op het moment dat je al dagen loopt te stressen omdat niks werkt. Misschien is het niet zo gek dat ie spontaan ook de soundtrack van mijn relaxmomenten in deze drukke tijd werd.

Zaterdag kreeg ik nog zo'n 'kadootje': ik had namelijk een bestelling gedaan bij Beejoux. Samen met een roze geboortekaartje  en de krant zat het in de bus. Van de enveloppe werd ik al blij, en ook van de pakjes en het gezellige briefje erin:













Wat erin zat? Een paar dropoorbellen, die echt niet eetbaar zijn, maar waar ik toch gelijk even aan moest ruiken, en een schattige sprookjesketting:


 
De oorbellen leverden vandaag gelijk leuke reacties op! De maakster is Teresa, die hier ook blogt. Als je van vrolijke en kleurrijke sieraden houdt, moet je zeker eens een kijkje nemen in haar shop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten