maandag 14 mei 2012

Babymutsjes/baby beanies

Er is hier weinig geblogd en gehaakt de laatste weken. Ik was aan het werk of op reis, of allebei. Ik vierde koninginnedag in Berlijn en trad op als tolk bij de toespraak van een Italiaanse burgemeester voor mijn leerlingen, onder andere. Een spannend leven en haken is niet altijd zo makkelijk te combineren hoor...

There hasn't been much blogging or crochet going on here lately. I was working or travelling, or both. I celebrated the Dutch Queensday in Berlin and acted as a interpreter for the speech of an Italian mayor to my students, for example. An exciting life and crochet aren't always so easy to combine you know...

Gelukkig reisde ik naar Berlijn in de trein, waar ik tijd vond om te haken. Ik maakte een geheim project, dat ik later nog zal showen, want het werd leuk!! en ik haakte babymutsjes. Bijna alle restjes Punto veranderden de afgelopen weken in babymutsjes. Want als ik mutsen kan dragen in de zomer, kunnen baby's dat ook. Als het ooit nog zomer wordt! Binnenkort is het patroon hier ook te vinden.

Luckily I travelled to Berlin by train, where I found time to crochet. I made a secret project, that I will show later, because it turned out very nicely!! and I crocheted baby beanies. Almost all left overs Punto changed into baby beanies during the last weeks. If I can wear beanies in summer, so can babies! If summer ever comes... I'll publish the pattern here as well soon.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten