vrijdag 24 augustus 2012

Rainbow cats

Ik houd van regenbogen. Kleuren worden mooier als je ze met elkaar combineert. Ik vind dingen met veel kleurtjes leuk, maar een rek met dezelfde dingen in allemaal verschillende kleuren in een winkel trekt ook gegarandeerd mijn aandacht.

I like rainbows. Colours get more beautiful if you combine them. I like things with many colours, but a rack with the same thing in a lot of different colours in a shop will always draw my attention as well.

Dus het is niet verwonderlijk dat toen een Adidas-jasje in twee kleuren felgroen mij inspireerde, ik al snel het idee kreeg voor een familietje regenboogkatten.

So it's no surprise that when an Adidas jacket in two colours bright green inspired me, I soon got the idea for a little family of rainbow cats.

Mag ik u voorstellen, van links naar rechts: Mister Blue, Mauve, Pink Lady, Jaune en Jade.

May I present to you, left to right: Mister Blue, Mauve, Pink Lady, Jaune and Jade.



P.S: vergeet niet je deze week nog even op te geven voor de give away!
P.S: don't forget to enter the give away this week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten