donderdag 16 januari 2014

2014 is nog niet begonnen!

Zo, de eerste blog van het jaar, lekker op tijd! Beste wensen natuurlijk, als je vindt dat dat nog mag. Maar haaktechnisch is mijn nieuwe jaar ook nog helemaal niet begonnen.

Ik had een groot project dat al jaren stil lag dat ik voor oud en nieuw zou afmaken. Ik had ook een nieuw groot project, dat ik na oud en nieuw zou starten. En ik had nog twee projecten voor mezelf die ik in de kerstvakantie wilde maken. Nee dus. Ik maakte wel vier andere projecten (af), maar er ligt dus nog een hoop 2013 te wachten om gehaakt of genaaid te worden.

En nu kwam er van de week ook nog een citroen uit de lucht vallen. Kurt heeft zo vrolijk heen en weer geslingerd in de auto, dat zijn touwtje gebroken is. Dus dat ga ik nu eerst maar eens fixen, en dan dat project wat zo ontzettend 2013 eh... 2011 is en dan de rest.

(Nog 10 vierkantjes te gaan in 2013, Kurt met zijn gebroken touwtje en de eerste bloem van mijn 2014 deken, volgens dit patroon.)

Oh, had ik al gezegd dat ik ook een ontzettend gaaf patroon en stofje voor mezelf heb gescoord? Ook nog :D

1 opmerking: