vrijdag 21 maart 2014

Danstas in de reparatie

Hoewel ik eigenlijk nog steeds het roze monster ben dat ik vroeger was en tutu's en balletpakjes nog altijd heel mooi vind, is mijn danssmaak met de jaren wel iets stoerder geworden. Als tiener zat ik op jazzballet (een stoere variant die als enig verschil met streetdance een dosis klassieke techniek had) en tot voor kort deed ik hiphop/streetdance, maar die les stopte helaas. Gelukkig is er nog altijd Danza, een soort up tempo Zumba.

Maar hoewel het dansen dus altijd meer m'n cool dan m'n meisjemeisje oproept, vind ik het wel leuk om met de balletmeisjeslook te spelen. Op een stoer grijs dansshirtje maakte ik bijvoorbeeld een ballerina-applicatie en mijn dansspullen gaan mee in een Barbie-tas.

Maar de Barbie-tas was stuk, gaten in de zijnaad. Nu is ie van plastic, dus ik lijmde hem, maar dat hield maar kort. Daarom besloot ik vandaag gewoon het risico te nemen en legde hem onder de naaimachine. Het bovenste stuk, waar er een dun groen laagje overheen zit, ging moeizaam: de twee lagen plastic schoven over elkaar en het voetje van de machine bleef hangen, maar het doorzichtige deel ging prima. Ik kan weer in stijl naar de dansschool :)



1 opmerking: