donderdag 13 maart 2014

Pimp my coat

Ik kocht een zomerjas. Het voelde als een wonder, want ik zocht er al 3 jaar een, om de inmiddels 6 jaar oude die ik ooit voor een tientje ofzo in de opruiming kocht bij H&M eindelijk eens te vervangen.

Voor ik deze kocht (hij is van Only), zag ik een soortgelijk model met verschillende soorten gekleurd band om het middel. Van een afstandje was het echt DE jas, maar dichtbij bleek het stofje eng en de mouwen zagen er op de pop al verdacht kort uit.

Ik kocht dus een andere, basic maar leuk, maar onderweg naar huis gingen de radertjes draaien: jas, band... Ik had nog bandjes die erbij zouden passen, maar er bleek eigenlijk noch in het middel noch aan de onderrand echt plek voor een bandje. Wel had ik band met bloemetjes, ooit gekocht bij de kringloop, dat er allerschattigst bijpaste, en al proberend kreeg ik een nieuw idee: aan de mouwen! En een gehaakt bloemetje aan de rits, om het af te maken.

's Middags gekocht, 's avonds gepimpt en de volgende dag al aan. Lang leve de lente!


2 opmerkingen: