woensdag 21 mei 2014

Hollandse rammelaar en speenkoord

2 weken geleden werd het tweede dochtertje van mijn zusje in Amerika geboren. Dus tante Judith ging aan de slag en maakte een paar Hollandse kadootjes: een speenkoord (volgens deze tutorial) en een tulprammelaar. Inmiddels heeft Oma ze naar Amerika getransporteerd en kan ik ze dus hier showen!




Ik droeg zondag trouwens voor het eerst mijn nieuwe cirkelrok en ik vind hem heerlijk om aan te hebben (zeker in combinatie met een ijsje!). Door de tailleband en de dunne stof zit hij heel comfortabel, maar het zwiereffect is even groot, waardoor ik me er tegelijk heel charmant in voel. De onderrok werkt ook (kruipt niet op ofzo), alleen opstappen op mijn herenfiets is een kleine uitdaging :).

Ondertussen ben ik ook begonnen aan mijn petticoat. Ik hoef alleen nog maar 10 meter tule te rimpelen en vast te zetten... Maar eerst moet ik examens nakijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten