woensdag 19 augustus 2015

Op bestelling (2)

Ik schreef de vorige keer over bestellingen die soms niet zo goed uitkomen. Ook niet helemaal op het handigste moment kwam de vraag om een Mr. Jummy te maken (die van Sultana), aan het einde van het schooljaar, maar ik vond het wel een heel leuke opdracht! Het was even een gevogel om ruitjes te haken, maar ik ben blij met het resultaat, en dat was de nieuwe eigenaresse gelukkig ook.


De ruitjes creëerde ik door een rij om en om 2 witte en 2 rode vasten te haken en de tweede rij helemaal rood te maken. Ik haakte in één lusje (zoals ik altijd doe bij amigurumi) en keerde mijn haakwerk binnenstebuiten (met een ribbeltje aan de buitenkant), want dat bleek de mooiste 'ruitjes' op te leveren. 

Mr. Jummy wordt een mascotte voor het geocachen, dus hopelijk zien we nog eens wat van zijn avonturen met zijn nieuwe vrienden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten