maandag 19 oktober 2015

Mutsje en ijsje als kraamcadeautje

Een vriendin van mij, die in Italiƫ woont, kreeg in september een baby. Dus stuurde ik een pakketje zelfgemaakt op voor haar zoontje. Hij kreeg een mutsje en een ijsjesrammelaar in bruin en oranje.

Ik gebruikte mijn eigen patroon voor het mutsje, maar vond geen mooie kleuren Punto, dus ik kocht dit keer My Boshi nr. 2, dat ongeveer even dik is. Het mutsje viel daardoor iets groter uit, maar ik vind het wel echt mooi garen ervoor.



Het ijsje maakte ik ook al vele malen eerder, het blijft een van mijn favoriete patronen. En zo had ik een leuk setje om cadeau te doen.







2 opmerkingen:

  1. Echt een tof cadeautje! Ik was nog nooit een ijsjesrammelaar tegengekomen, dus dat vind ik heel origineel. Zal je vriendin wel blij mee zijn !
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals bedankt, Judith! We zijn er superblij mee! :)
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen